Глобальний збій Facebook та Instagram: Закарпатці не можуть увійти у свої акаунти
5 березня зафіксували масштабний збій у роботі соцмереж Facebook та Instagram.
Так, близько одночасно у всіх користувачів стався автоматичний вихід з акаунтів у Facebook та Instagram. Наразі користувачі не мають доступу до своїх сторінок. Також не оновлюються сторінки, а під час авторизації з’являється помилка. Система просить повторити спробу входу в обліковий запис.
Сервіс Downdetector зазначає, що користувачі масово скаржаться на те, що не можуть увійти в Facebook і Instagram.
Як пише Sky News, у Червоному морі перерізали кабелі, які забезпечують роботу глобального інтернету й телекомунікацій.Пошкодження стосується 25% трафіку, що проходить через Червоне море на лініях, що передають дані в Африку, Азію та Близький Схід.
Серед них Asia-Africa-Europe 1, Europe India Gateway, Seacom і TGN-Gulf, повідомляє HGC Global Communications із Гонконгу.
Пізніше в компанії уточнили, що критично пошкоджено чотири підводні телекомунікаційні кабелі з 15 у водах, що знаходяться під юрисдикцією Ємену.
Компанія Seacom, яка обслуговує Джибуті, заявила, що “початкове тестування вказує на те, що постраждалий сегмент знаходиться в межах морської юрисдикції Ємену в південній частині Червоного моря”.
У компанії повідомили, що перенаправляють трафік, хоча деякі служби не працюють.
Компанія Tata Communications, яка є частиною індійського конгломерату і стоїть за лінією Seacom-TGN-Gulf, заявила, що “ініціювала негайні та відповідні заходи щодо виправлення ситуації” після того, як лінія була перервана.
Хусити заперечують факт саботажу ліній на маршруті, що вважається вирішальним для передачі даних з Азії до Європи. Вони звинуватили у збоях військові операції Великої Британії та США, не надавши доказів.
Водночас минулого місяця міжнародно визнаний уряд Ємену заявив, що хусити планували атакувати кабелі.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися