Поліцейські Закарпаття пройшли тренінг щодо правил спілкування з громадянами у конфліктних ситуаціях
Психологи поліції Закарпаття провели тренінг для співробітників, які щоденно контактують з громадянами, які звертаються по допомогу до поліції. Під час навчань для поліцейських змоделювали ситуації, у яких вони продемонстрували свої вміння знаходити спільну мову з людьми.
Протягом тижня, з 17 по 22 серпня, на Закарпатті проходили навчання для поліцейських з секторів превентивної діяльності.
Для дільничних офіцерів поліції, інспекторів секторів реагування патрульної поліції, співробітників адміністративної практики, поліцейських офіцерів громади, ювенальної превенції та секторів протидії домашньому насильству психологи Головного управління Національної поліції Закарпаття підготували практичні поради, які стануть їм у нагоді під час та після виїздів на виклики.
До участі в тренінгу залучили 150 поліцейських з різних куточків області.
Під час проведення занять психологи запропонували поліцейським знайти вирішення у найбільш типових ситуаціях, які виникають при виконанні ними службових обов’язків, а також поділитися власним досвідом щодо способів попередження та деескалації конфліктів.
Особливу увагу працівники сектору психологічного забезпечення зосередили саме на способах адаптації поліцейських до вирішення таких ситуацій.
Учасникам тренінгових занять психологи наголосили про необхідність піклування про себе згідно з аптечкою самодопомоги всеукраїнської програми «Ти як?», а також порадили ефективні та прості способи зняття емоційного напруження, психологічної релаксації, відновлення фізичних та психологічних ресурсів.
Нагадаємо, дана програма реалізовується за ініціативою та під загальною координацією Першої Леді України Олени Зеленської.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися