Понад три тисячі звернень розглянули прокурори Закарпаття з початку року
Упродовж 9 місяців 2020 року до органів прокуратури Закарпатської області надійшло 3626 звернень, з яких 1672 – вирішено по суті, зокрема 83 – від народних депутатів України.
Серед розглянутих найбільше звернень із питань досудового розслідування (1156), з яких майже кожне друге – скарги на дії та рішення слідчих органів поліції. Реагуючи на такі повідомлення, прокуратура скасовувала незаконні або передчасні рішення, визначала підслідність у кримінальних провадженнях тощо.
З питань виконання функцій представництва інтересів держави в суді вирішено 66 звернень.
Близько половини з усіх звернень (1716) стосувалися питань, що не входять до компетенції органів прокуратури, тож їх скеровано до органів влади та контролю відповідно до чинного законодавства.
Нагадаємо, що наразі прийом звернень громадян у Закарпатській обласній прокуратурі здійснюється виключно в електронній формі чи за допомогою поштових засобів зв’язку. Більш детально про це – тут.
Водночас функціонує телефон «гарячої лінії» – (0312) 61-59-30. За цим номером громадяни можуть не лише оформити звернення, а й отримати юридичні консультації за конкретними фактами порушення їх прав та фахову правову допомогу з інших питань, вирішення яких входить до компетенції органів прокуратури.
Пресслужба Закарпатської обласної прокуратури
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися