У Закарпатській поліції відкрили оновлений Call-центр. ФОТО
У понеділок, 6 червня, у головному управлінні Національної поліції в Закарпатській області запрацював оновлений Call-центр.
Відтепер завдяки удосконаленій системі, правоохоронці матимуть змогу оперативніше реагувати на всі звернення громадян, які надходять на гарячу лінію 102.
Під час відкриття в.о. начальника ГУНП у Закарпатській області, полковник Степан Довгунь наголосив, що Закарпаття стало третьою областю, де запущено оновлену систему реагування на виклики. Більше того, відтепер робота з користувачами сервісу буде здійснюватися трьома мовами: українською, угорською та англійською.
Принцип роботи оновленого сall-центр полягає в тому, що в Ужгороді будуть опрацьовувати інформацію, яка надходитиме із всіх куточків області, та оперативно передавати її до чергової частини та нарядів поліції.
«Усі виклики на номер 102 перекинули із різних відділів у наш сall-центр в Ужгороді, – розповідає т.в.о. начальника управління інформаційного забезпечення ГУ НП в Закарпатській області Юрій Гоздок. – Наразі у нас заступило на зміну 6 операторів та 5 диспечерів. Наше завдання – це надання якісних послуг населенню. Взагалі люди телефонують на 102 у різних ситуаціях. Під час телефонного дзвінка оператор повинен коротко записати основну інформацію (що, де і коли трапилося), а відтак внести дані у спільну інформаційну систему. Оператору одразу видно на карті місце події. Тож усію зафіксовану інформацію він передає на реагування. Після цього диспечер призначає наряд. До слова, останній також може побачити усю потрібну інформацію записану операторами, оскільки вона передається наряду на планшет».
Правоохоронці розповідають, що за минулий місяць вони вже зафіксували близько 18 тис. викликів від громадян Закарпаття. Тож аби справитися з такими об’ємами роботи сall-центр скоріш за все буде розширювати свій штат.
Христина БІКЛЯН
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися