Неправомірну вигоду працівник підприємства вимагав за безперешкодне погодження та приєднання до газорозподільних мереж приватного будинку.
Керівництво компанії звертає увагу на те, що підприємство здійснює свою діяльність прозоро та виключно у правовому полі. Усі платежі за надані послуги здійснюються лише на розрахунковий рахунок компанії і не проводяться за готівкові кошти. Обслуговування споживачів здійснюється у Центрах обслуговування клієнтів.
«Звертаємося до всіх, хто має у розпорядженні факти, які свідчать про недобросовісні чи неправомірні дії працівників ПАТ «Закарпатгаз» невідкладно звертатись за номером телефону «гарячої лінії» (067) 244-32-53. Запевняємо: що за всіма зверненнями щодо фактів порушення законодавства працівниками, будуть вжиті жорсткі заходи», – коментує голова правління ПАТ «Закарпатгаз» Віталій Шатило.
ПАТ “Закарпатгаз”