Клієнти «Закарпатгаз Збуту» отримують фейкові послання від шахраїв
«Закарпатгаз Збут» закликає клієнтів бути обережними з проявами шахрайства – листами, що останнім часом надходять на адресу окремих споживачів ресурсу, котрі боргують за спожитий природний газ.
Зміст листа-фальшивки наступний: споживачу пропонують сплатити «заборгованість» за «пільговими умовами». Обіцяють, у випадку сплати протягом двох днів з моменту отримання зазначеного повідомлення, автоматично звільнити «боржника» від «сплати заборгованості у повному обсязі». Необхідною умовою погашення «боргу» є сплата грошових коштів виключно на банківську карту «Аваль Банку» за конкретним номером, що належить фізичній особі. До того ж, фейковий лист шахраї закликають до банку не пред’являти, з метою, мовляв, «збереження конфіденційних даних, що передбачає Закон України «Про захист персональних даних».
Товариство закликає клієнтів не довіряти такого роду фейковим посланням, – застерігає директор ТОВ «Закарпатгаз Збут» Вікторія Томинець. – Шахрайські підробки надіслані не на фірмовому бланку Товариства, підпис керівника компанії – теж фальшивка.
Клієнти компанії розраховуються за спожитий природний газ виключно на розподільчий рахунок зі спеціальним режимом використання:
ТОВ “ЗАКАРПАТГАЗ ЗБУТ” код ЄДРПОУ 39582749 рахунок 26038300535764
Закарпатське обласне управління АТ “Ощадбанк” МФО 312356
ТОВ «Закарпатгаз Збут» звернулося з відповідною заявою до правоохоронних органів і просить споживачів: за найменшого сумніву у достовірності послань, які надходять на їхню адресу, телефонувати до правоохоронних органів за номером 102 та до контакт-центру компанії за номером телефону: (0312) 42-47-04.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися