19192
20:07 2.032017

Торік Апеляційний суд краю опрацював близько вісімдесяти звернень громадян

Події 1765

Минулого року до суду надійшло сімдесят дев’ять звернень, в тому числі 5 – від юридичних осіб, по одному від народного депутата та іноземця.

191295

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян засвідчив, що у звітному періоді працівниками установи були опрацьовані більше півсотні заяв та 25 скарг. При цьому, пропозицій чи зауважень, з висловленням порад чи рекомендацій щодо діяльності суду від краян не надходило.

У тематичному розрізі найбільш поширеними були звернення у питаннях організації роботи суду, процесуальних дій суддів, строків розгляду справи, надання інформації у справі тощо.  Всі звернення були розглянуті відповідно до чинного законодавства, факти, викладені в них – перевірені, вжито відповідних заходів та надано заявникам вичерпні, аргументовані та ґрунтовні відповіді.

Не обійшлося і без необґрунтованих звернень, які містили відомості, що не знайшли свого підтвердження. Ще 11 звернень було скеровано для розгляду за належністю, оскільки в них краяни зверталися із питаннями, що не належали до компетенції Апеляційного суду. Крім того, простежувалась тенденція відсутності повторних та анонімних звернень.

Слід відзначити, що скарги та заяви, які громадяни надіслали до суду були оформлені якісно і це дало можливість так само якісно їх розглянути і вирішити.  Робота в цьому напрямку ведеться працівниками відділу діловодства та обліку звернень громадян (канцелярії суду). Особливу увагу фахівці зосереджують на тому, аби звернення були опрацьовані вчасно, а відповіді та роз’яснення не змушували громадян звертатись повторно.

Із загальної кількості скарг та заяв 65 були розглянуті у п’ятиденний термін, 7 – до 15 діб, відповіді на шість звернень заявникам надіслані упродовж місяця. Оскільки одне звернення направлено до суду у кінці 2016 року –  автору надана відповідь у першій декаді січня 2017-го, в межах встановленого законом строку. Таке співвідношення строків розгляду заяв та скарг свідчить про оперативність їх розгляду, вирішення порушених у них питань, надання необхідних роз’яснень та інформації.

З метою найбільш ефективного, кваліфікованого і неупередженого розгляду заяв і скарг та на виконання вимог Закону «Про звернення громадян» упродовж 2016 року керівництвом суду проводились особисті прийоми громадян. Нині у суді й надалі здійснюються необхідні заходи щодо удосконалення організації роботи зі зверненнями, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими усно чи у письмовій формі звертаються громадяни.

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Новини
На Воловеччині чоловік катував товариша, а на Тячівщині хотів заколоти знайомого вилами
20:36
У Хустському районі внаслідок зіткнення легковика та автобуса одна людина загинула та ще одна травмувалась
20:23
На Мукачівщині вогнеборці ліквідували пожежу в житловому будинку
20:11
На Закарпатті дві великі прийомні родини отримали нове житло
19:59
Академічний естрадно-духовий оркестр запрошує закарпатців на концерт
19:21
У Берегові триває турнір з боксу
19:11
Переправляли до Румунії двох «клієнтів» за 8 тисяч доларів США – на Закарпатті затримали спільників
16:02
В Мукачеві притягнули до відповідальності чоловіка, який кермував напідпитку та пропонував хабар
15:58
Ужгородські баскетболісти зустрінуться з лучанами та рівнянами
15:51
Довічне позбавлення волі отримав депутат, який підірвав гранати під час засідання сільради на Закарпатті
14:11
Всі новини