134421
09:28 6.072024

Аудитори виявили в Кольчинській селищній раді фінансових порушень на понад 17,5 млн грн

Події 847

Фінансові порушення на понад 17,5 млн грн виявили працівники Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області під час ревізії селищного бюджету та окремих питань фінансово-господарської діяльності Кольчинської селищної ради. Після завершення ревізії не усунутими залишились порушення на трохи більше мільйона гривень. Про це інформує пресслужба Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області

Зокрема, аудитори виявили, що 24 земельні ділянки загальною площею понад 10 га і вартістю понад 12,3 млн грн, на які оформлено право власності, не перебували на бухгалтерському обліку.

Ще на 6 ділянок площею 3,4 га вартістю майже 5,2 млн грн взагалі не було оформлено реєстрацію речових прав.

Майже півмільйона гривень після втручання аудиторів громаді виплатило підприємство, яке викупило землю, але вчасно не платило розстрочені частини суми і в бухгалтерському обліку селищної ради навіть не відображалася дебіторська заборгованість. А дві ділянки взагалі використовували без оплати в бюджет і громада, за підрахунками фахівців, втратила майже 100 тис. грн.

Із 30 будівель комунальної власності на 13 не  було оформлено право власності: на 2 взагалі, а на 11 – не переоформлено право власності з колишніх сільських рад, які увійшли до складу об’єднаної територіальної громади, хоча утворилася вона ще в 2020 році. Коли в ході ревізії це зробили і провели експерту оцінку вартості будівель – в «активи» ОТГ додалося понад 1,9 млн грн.

Тільки за акцентуванням аудиторів звернули увагу і до бухгалтерського обліку внесли і майже 935 тис. грн. гуманітарної допомоги – вартість проєктно-кошторисної документації та ремонтних робіт, які оплатила Закарпатська обласна організація Товариства Червоного Хреста України для забезпечення житлом вимушених переселенців,  які приїхали в Кольчино.

У цій невеликій громаді, де в селищі та 11 селах лише трохи більше 9 тисяч населення, аудитори також виявили порушення у виплаті премій, матеріальних допомог та нарахувань на них на понад 784 тис грн. А ще – понад 450 тис. грн завищення вартості виконаних ремонтних робіт, факти списання майна без відповідних дозволів, списання понад норму харчів у дитсадку і оплату за забезпечення їжею дітей у школах та садочках за рахунок коштів загального фонду бюджету на  234,9 тис. грн без подальшого відновлення касових видатків загального фонду за рахунок коштів спецфонду.

За результатами ревізії  на 19 посадових осіб склали протоколи  про адмінправопорушення, матеріали ревізії передали правоохоронцям.

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах