На майже 222 мільйони гривень порушень під час закупівель виявили аудитори Закарпаття
Контролем працівники Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області протягом 3 місяців І кварталу охопили закупівлі загалом на майже 354 млн грн. Зокрема, зробили 64 моніторинги та 2 перевірки закупівель.
Із виявлених порушень:
– у 16 випадках – це було порушення замовниками законодавства під час розгляду тендерних пропозицій та/або відхилення (невідхилення) тендерних пропозицій та невідміни торгів;
– в одному випадку – порушення замовником законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення до нього змін;
– у 6 випадках – порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлю;
– в одному випадку – порушення замовником законодавства щодо здійснення закупівлі без застосування визначених законодавством процедур закупівель та/або щодо правомірності обрання та застосування процедури закупівлі;
– у 14 випадках – інші порушення у сфері закупівель.
За результатами моніторингів, які зробили спеціалісти Управління, замовники відмінили 6 процедур торгів загалом на 21,9 млн грн та розірвали 11 договорів на 70,2 млн грн.
На майже 92,2 млн грн порушень вдалося попередити.
За порушення законодавства у сфері закупівель склали 2 протоколи про адміністративну відповідальність, одну посадову особу притягнули до відповідальності, штраф – 1,7 тис грн.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися