З початку року аварійна служба «Закарпатгазу» відпрацювала понад 8,3 тисячі викликів
За дев’ять місяців 2016 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ “Закарпатгаз” відреагувала на понад 8,3 тисячі заявок споживачів газу Закарпатської області. В середньому за добу служба приймає від клієнтів майже 30 викликів.
За даними “аварійників”, найчастіше проблеми при користуванні природним газом у побуті виникають при самовільному встановленні, заміні газового обладнання, експлуатації клієнтами газових приладів в неналежному технічному стані та недотримання вимог безпеки під час користування ними.
“Зі зниженням температури на вулиці кількість аварійних заявок зростає. У середньому – майже на чверть. У першу чергу це пов’язано з більш інтенсивним використанням газових приладів. Нагадуємо: ліквідація аварійних ситуацій нашою службою виконується цілодобово і безкоштовно. Викликати фахівців можна у будь-яку пору доби за номером 104 або (0312) 61-94-11», – розповідає старший інженер аварійно-диспетчерської служби ПАТ “Закарпатгаз” Павло Присяжнюк.
Загалом Товариство обслуговує майже 271 тисячу побутових споживачів газу в області. Задля їхньої безпеки і комфорту цілодобово чергують десятки фахівців, готових оперативно відреагувати на аварійні ситуації.
Неодмінно викликайте аварійну газову службу “104” якщо:
• ви відчули запах газу (одоранту);
• раптово зник газ у Вашій оселі;
• знизився або підвищився тиск газу у мережі;
• ви помітили, що в роботу газових мереж втручаються сторонні особи;
• сталося пошкодження газової мережі;
• сталася пожежа, вибух.
Ломакін Юрій Олексійович
Фахівець із зв’язків з громадськістю
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися