11533
19:05 21.102016

З початку року аварійна служба «Закарпатгазу» відпрацювала понад 8,3 тисячі викликів

Події 3109

За дев’ять місяців 2016 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ “Закарпатгаз” відреагувала на понад 8,3 тисячі заявок споживачів газу Закарпатської області. В середньому за добу служба приймає від клієнтів майже 30 викликів.

%d0%b0%d0%b4%d1%81-104

За даними “аварійників”, найчастіше проблеми при користуванні природним газом у побуті виникають при самовільному встановленні, заміні газового обладнання, експлуатації клієнтами газових приладів в неналежному технічному стані та недотримання вимог безпеки під час користування ними.

“Зі зниженням температури на вулиці кількість аварійних заявок зростає. У середньому – майже на чверть. У першу чергу це пов’язано з більш інтенсивним використанням газових приладів. Нагадуємо: ліквідація аварійних ситуацій нашою службою виконується цілодобово і безкоштовно. Викликати фахівців можна у будь-яку пору доби за номером 104 або (0312) 61-94-11», – розповідає старший інженер аварійно-диспетчерської служби ПАТ “Закарпатгаз” Павло Присяжнюк.

Загалом Товариство обслуговує майже 271 тисячу побутових споживачів газу в області. Задля їхньої безпеки і комфорту цілодобово чергують десятки фахівців, готових оперативно відреагувати на аварійні ситуації.

Неодмінно викликайте аварійну газову службу “104” якщо:

•             ви відчули запах газу (одоранту);

•             раптово зник газ у Вашій оселі;

•             знизився або підвищився тиск газу у мережі;

•             ви помітили, що в роботу газових мереж втручаються сторонні особи;

•             сталося пошкодження газової мережі;

•             сталася пожежа, вибух.

 

 

Ломакін Юрій Олексійович

Фахівець із звязків з громадськістю

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах