Кордони Закарпаття з країнами ЄС працюють стабільно та вже практично без черг
Сьогодні, 2 березня, у стінах Закарпатської ОВА відбувся брифінг, основною темою якого стала ситуація на кордонах України з Румунією, Угорщиною та Словаччиною. Крім того, перший заступник голови Держмитслужби України Олександр Шуцький розповів про правильне оформлення гуманітарної допомоги, що направляють до нашої держави.
Перше, про що повідомили громадськості – Державна митна служба закрила всі пункти пропуску з країною-агресором та білоруською стороною. Дані пункти пропуску не працюють, а співробітники, відходячи від загарбників, повністю знищили обладнання та не дали доступ ворогу до систем.
На даний момент, на західному кордоні працюють 22 пункти пропуску – в цілодобовому режимі. Вчора відбулася зустріч з румунською стороною, де домовилися про спрощення процедури оформлення та перетину кордону як з одного, так й з іншого боку. Таку ж зустріч проведуть з представниками Словаччини, Угорщини та Польщі.
Станом на 9 ранку черг на більшості КПП не зафіксовано. Проте це твердження не стосується пункту пропуску «Ужгород – Вишнє Нємецьке», адже там через велику колону автомобілів, що рухалася з Івано-Франківська, в черзі знаходяться понад 800 транспортних засобів.
Щодо гуманітарного вантажу, то варто розуміти, що це вантаж, який захищає життя людей – бронежилети, каски, військовий одяг, дрони, оптика. Така допомога проходить кордон дуже швидко. Стосовно продуктів харчування та інших, то вони можуть безперешкодно рухатися від відправника до одержувача тільки за наявності всіх необхідних документів. Якщо такі товари завозять на КПП без затвердженого отримувача – їх розміщують на логістичному складі військової адміністрації і саме її керівником визначається куди цей вантаж рухається далі.
Задля того, щоб унеможливити контрабанду товарів у такий складний для держави час, закарпатська митниця підготувала важливу інформацію для організацій щодо ввезення гуманітарної допомоги.
Крок 1. Отримувачу допомоги необхідно заздалегідь отримати від донора документи, які підтверджують інформацію про перелік та кількість товарів, які ввозяться на територію України згідно специфікації (переліку вантажу), приклад: продукти харчування, матраци, ліжка, тощо.
Крок 2. Отримати інформацію про транспортний засіб який ввозить гуманітарну допомогу та водія в якій зазначається: марка транспорту, реєстраційний номер, ПІБ водія та його паспортні дані.
У разі перевантаження на інший транспортний засіб товарів безпосередньо на кордоні ( в пункті пропуску ), необхідно також зазначати інформацію про транспортний засіб, в який перевантажується гуманітарна допомога та водія в якій зазначається: марка транспорту, реєстраційний номер, ПІБ водія та його паспортні дані.
Крок 3. Необхідно підготувати звернення на ім’я начальника військового адміністрації , звернення встановленого взірця.
Крок 4. Після заповнення звернення потрібно відправити його начальнику відповідної обласної військової адміністрації на електронну скриньку або на мобільний номер.
Контактні дані Закарпатської ОВА – гаряча лінія з питань надання гуманітарної допомоги: моб. тел. +380979649269, +38097 9651868, електронна скринька: zk.dop.22@gmail.com
Крок 5. Тільки після отримання позитивної відповіді, вантаж можна доставляти в пункт пропуску маючи в наявності погоджене звернення в двох примірниках .
Вікторія КОПИНЕЦЬ
Відео – Дмитро МИСЬ
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися